Ваші співробітники доволі часто відвідують інші країни у справах компанії, спілкуються з іноземними партнерами та приймають участь у різних заходах за кордоном? Безумовно, вибір надається кращим представникам, спроможним гідно презентувати компанію на міжнародному рівні. Але крім довершеного зовнішнього вигляду та бездоганного професіоналізму їм знадобляться ще деякі допоміжні навички, бо доведеться підтримувати розмову не тільки на професійні теми.
За традицією сторона, що приймає, влаштовує ознайомчі екскурсії місцевістю, де проводяться зустрічі. В будь-якій країні хорошим тоном вважається ознайомлення гостей з культурною спадщиною своєї країни. І відгук очікується відповідний.
Як гуманізм та Ренесанс відродили античні традиції в Європі? Де було започатковане іконоборчество? Що ріднить творчість Рубенса та Кустодієва, проти чого виступали прерафаеліти та яких митців вважають “королями автопортретів”? Людину, яка здатна гідно підтримувати розмову на такі теми, очікує привітний прийом у будь-якому культурному суспільстві. А від того, яке враження справляє співрозмовник під час неформального спілкування, інколи залежать важливі домовленості. І виказана гостем впевненість, що базиліка – це приправа, а романський стиль архітектури – дома в Римі, викличуть здивування з боку інтелігентних людей.
Що ж робити, якщо відряджені вами співробітники – цінні професіонали, але слова “фреска”, “гравюра”, “офорт”, “клінопис”, “ведута” і тим паче – “дадаїзм” – викликають ускладнення з їхнім розумінням та використанням у світській бесіді? Як підвищити рівень ерудованості співробітників настільки, аби вони легко орієнтувалися в культурі країн, що відвідують. Яким чином створити серед іноземних партнерів репутацію компанії не тільки професіоналів, але й інтелектуалів? Корпоративні лекції з історії мистецтв допоможуть вашим співробітникам не тільки впевнено почувати себе у складі іноземних делегацій, але й розрізняти культурні напрямки різних епох.
Це цікаво: Найвідоміші картини європейських художників
Ми на карті